Jobbig vikarie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej alla bloggisar och bloggläsare hur mår ni ? Jag mår uselt för vi fick värdens jobbigaste vikarie. Hon skällde alltid även om vi behövde hjälp. Hon var fet som en kosa men jag nämmner inga namn. Alvarligt hon skällde för ingen anledning.
 Och jag blev ledsen över att en kill kompis var elak mot mig hans kompis ....... är bäst men inte han. ...... är super bra på fotboll och han
 är snäll och säger förlåt om han råkar göra illa någon som inte är med flit men inte ....... han är så elak och jag blir sårad av vad han gör jag tror
att han inte vet vad han gör. 



Kommentarer
Postat av: samanda

prescis!!!!!!

2010-08-17 @ 12:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0