Sportlov över Mandy 8/3 måndag

Hej hej kära bloggläsare nu är vårat sportlov över och den var super jobbig för när jag hade rast så kastade några killar snöbollar på mig. En kille kasta men jag ducka men när jag reste mig så dunkade min skalle i en stor gren. Det gjorde supper ont. Lite senare så var gick jag på teater. På teatern så holler vi på med en pjäs. Den är hyvsat bra men jag tycker den är lite löjlig. Änu senare typ vid halv sju så
gick jag på fotboll där så skulle vi nicka och jag fick en på näsan fast jag hade tur men inte två andra som fick på näsan dom började blöda näsblod. Och i dag så var jag inne på en blogg som heter jodelsmurffen.bloggse
den är en kompis blogg och den är lite rolig jag kan också rekomendera TKEH.blogg.se
där kan man läsa om Twilight. Hon är ett ganska stort twilight fan. Mina dagar är inte så konstiga som man kan tro jag hade det änu värre i 2 och 3 oj vad man blev utmattad pust. Nä nu måste jag sluta men
jag kan se om jag kan skriva lite mer sen
Mvh Mandy.
GOD NATT PÅ ER KRAM KRAM.


Kommentarer
Postat av: mika

lilla Amanda du borde lägga in bilder pån dig om du får eller om du har ta kort!!!

2010-03-11 @ 19:03:49
URL: http://mikaochelsa.blogg.se/
Postat av: Mandy

nej jag vill inte någon kan ta bilden och göra saker med den och sånt

2010-03-25 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0