LolipopPrinsessan/HamsterDrottningen eller PineappleGirl.

Hej hej det är Mandy jag är lite tröt på Ellen och Ammi för inte skriver på våra så jag tänkte göra en egen blogg men jag kan inte välja vad dn ska heta mellan dom här 3:


LolipopPrinsessan......Det här namnet låter så glatt

HamsterDrottnigen........Fast det här namnet låter ju sågullit för jag hadde en Hamster.

PineappelGril.........Men det här namnet är ju så gott för jag älskar ANANAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ååååååååååååååå jag kan inte välja snälla hjälp mig och om man vill veta vad allt betyder kolla här nedanför.


LolipopPrinssesan=KlubbaPrinssesan

HamsterDrottningen=HamsterDrottningen

PineappleGirl=AnanasTjejen

Nää här kommer några söta Bilder på katter (Birma)

Hej hoppas ni gillar dom komande bilderna

Hej jag är en birma!

Aj sluta......Ne sluta du!!!!!!

Kom igen alla nu rymer vi.......NEJ jag vill stana det är skönt här, Jag holler med och
vem vet det kan vara farligt!!!!!


Kommentarer
Postat av: Denise

PinappleGirl tycker jag, ta INTE HamsterDrottningen snääällllaaa!!!!!!!

2010-06-01 @ 21:01:49
URL: http://marsvinsdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0